Žádný přesný výsledek pro farmers' markets - consumption - boxing - customers of farmers' markets nebyl nalezen, zkusme místo něj použít farmers markets consumption boxing customers of farmers markets ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.25 vteřin. 
Farmářské trhy. Funkce, návštěvnost, souvislosti
Jarolímková, Kamila ; Bičík, Ivan (vedoucí práce) ; Fendrychová, Lenka (oponent)
Tématem této práce jsou farmářské trhy, jejich funkce, návštěvnost a souvislosti. Cílem mé práce bylo zařadit trend farmářských trhů do širšího socioekonomického kontextu. Zároveň jsem se pokusila o průzkum nakupujících na farmářských trzích pomocí dotazníkového šetření. V teoretické řešeršní části práce se věnuji otázce fungování a návštěvnosti farmářských trhů ve USA, Velké Británii, Francii, Německu a v České republice. Současně v této kapitole uvádím i související trendy, jakými jsou "bedýnkování" a farmářské obchody. Do této práce jsem zahrnula i obecnou kapitolu spotřeby, kde hodnotím problematiku nadměrné spotřeby, konzumního způsobu života, globalizace a (ne)udržitelného rozvoje. Z výsledků mého šetření vyplývá, že na farmářských trzích nakupují i sociálně slabší skupiny obyvatel a tudíž zde neprobíhá sociální vyloučení, které popisují zahraniční autoři. Pomocí šetření se mi podařilo dokázat, že většina zákazníků farmářských trhů tento způsob získání potravin nepovažuje pouze za módní trend. Šetření také prokázalo, že hlavní motivací lidí pro nákup na farmářských trzích je kvalita a čerstvost potravin a podpora lokální farmářů, pěstitelů a výrobců, jak je to popsáno i v zahraniční literatuře. Klíčová slova: farmářské trhy - spotřeba - "bedýnkování" - zákazníci farmářských trhů
Farmářské trhy. Funkce, návštěvnost, souvislosti
Jarolímková, Kamila ; Bičík, Ivan (vedoucí práce) ; Fendrychová, Lenka (oponent)
Tématem této práce jsou farmářské trhy, jejich funkce, návštěvnost a souvislosti. Cílem mé práce bylo zařadit trend farmářských trhů do širšího socioekonomického kontextu. Zároveň jsem se pokusila o průzkum nakupujících na farmářských trzích pomocí dotazníkového šetření. V teoretické řešeršní části práce se věnuji otázce fungování a návštěvnosti farmářských trhů ve USA, Velké Británii, Francii, Německu a v České republice. Současně v této kapitole uvádím i související trendy, jakými jsou "bedýnkování" a farmářské obchody. Do této práce jsem zahrnula i obecnou kapitolu spotřeby, kde hodnotím problematiku nadměrné spotřeby, konzumního způsobu života, globalizace a (ne)udržitelného rozvoje. Z výsledků mého šetření vyplývá, že na farmářských trzích nakupují i sociálně slabší skupiny obyvatel a tudíž zde neprobíhá sociální vyloučení, které popisují zahraniční autoři. Pomocí šetření se mi podařilo dokázat, že většina zákazníků farmářských trhů tento způsob získání potravin nepovažuje pouze za módní trend. Šetření také prokázalo, že hlavní motivací lidí pro nákup na farmářských trzích je kvalita a čerstvost potravin a podpora lokální farmářů, pěstitelů a výrobců, jak je to popsáno i v zahraniční literatuře. Klíčová slova: farmářské trhy - spotřeba - "bedýnkování" - zákazníci farmářských trhů

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.